Startpagina
Over CNO
Contacteer CNO
Nascholingsaanbod
Teamgerichte nascholingen
Studiedagen
PG Nederlands aan Anderstaligen
Zoek een nascholing
Basisonderwijs
Kleuteronderwijs
Zorg
Zelfzorg
ICT
Veiligheid
Communicatiemanagement
Leiderschap en persoonlijk leiderschap
Personeelsmanagement
Lager Onderwijs
Zorg
Pedagogisch-didactisch handelen
Gedrag en sociale vaardigheden
Zelfzorg
ICT
Veiligheid
Communicatiemanagement
Leiderschap en persoonlijk leiderschap
Pedagogisch management
Personeelsmanagement
Buitengewoon basisonderwijs
ICT
Schoolbeleid en -administratie
Personeelsmanagement
Communicatiemanagement
Leiderschap en persoonlijk leiderschap
Veiligheid
Zelfzorg
Zorg
Secundair onderwijs
ICT en informatica
Leerzorg
Onderwijskunde
Evaluatie
Klasmanagement
Pedagogische organisatie
Werkvormen
Zelfzorg
Communicatie
Schoolbeleid en -administratie
Leiderschap en persoonlijk leiderschap
Strategisch management en kwaliteitszorg
Communicatiemanagement
Personeelsmanagement
Pedagogisch management
Socio-emotionele begeleiding
Talen
Taaloverschrijdend
Nederlands
Veiligheid
Buitengewoon secundair onderwijs
ICT en informatica
Leerzorg
Onderwijskunde
Zelfzorg
Klasmanagement
Communicatie
Schoolbeleid en -administratie
Pedagogisch management
Communicatiemanagement
Personeelsmanagement
Strategisch management en kwaliteitszorg
Leiderschap en persoonlijk leiderschap
Veiligheid
Hoger onderwijs
ICT en informatica
Leerzorg
Onderwijskunde
Evaluatie
Klasmanagement
Zelfzorg
Schoolbeleid en -administratie
Leiderschap en persoonlijk leiderschap
Communicatiemanagement
Personeelsmanagement
Pedagogisch management
Socio-emotionele begeleiding
Veiligheid
Volwassenenonderwijs
ICT en informatica
Leerzorg
Onderwijskunde
Evaluatie
Zelfzorg
Schoolbeleid en -administratie
Leiderschap en persoonlijk leiderschap
Communicatiemanagement
Personeelsmanagement
Talen
Taaloverschrijdend
Veiligheid
Deeltijds kunstonderwijs
Schoolbeleid
Je bent hier:
Secundair onderwijs / Onderwijskunde / Werkvormen
Secundair onderwijs
Werkvormen
Leerkracht wordt 'schattenjager': motiverende didactische werkvormen
Spel- en werkvormen inzetten voor coöperatief leren
Evaluatie
Evaluatie, de brug tussen onderwijzen en leren
Vaardigheden en attitudes evalueren op een praktische manier
Een groepswerk individueel scoren
Klasmanagement
Gezag en respect... zonder woorden
Pedagogische organisatie
Help, ik moet op onderzoek: onderzoeksvaardigheden
Coachen van collega's in het BaO en s.o.
Leerzorg en leren kiezen: schoolloopbaanbegeleiding
Zelfzorg
Mindful@School: anders omgaan met stress
Stemtechniek voor leerkrachten
Intervisie: professionaliseren door te leren met en van elkaar!
Effectiever samenwerken vanuit inzicht in jezelf en de ander
Communicatie
Verbindend samenwerken met ouders. Kansen en valkuilen. (BaO en s.o.)