Inschrijven - betalen - annuleren

Eerst maak je een account aan via aanmelden op de website cno.uantwerpen.be en vul je een (uitgebreid) profiel in. Ook bij iedere inschrijving kan je dit profiel aanpassen.

  1. Heb je al een account en wens je in te schrijven, zoek dan in het nascholingsaanbod op de website via het zoekveld bovenaan of via Nascholingsaanbod - navigatiebalk links. Let op, je kan online slechts inschrijven tot 1 dag vóór de start van de nascholing.
  2. Als je persoonlijk inschrijft en zelf betaalt, krijg je automatisch een bevestiging van je inschrijving. Wanneer het minimum aantal deelnemers bereikt is, ontvang je 7 dagen later de bijhorende debetnota.
  3. Als je persoonlijk inschrijft en je school betaalt, dan krijg jij automatisch een bevestiging van je inschrijving. Wanneer het minimum aantal deelnemers bereikt is, ontvangt je school 7 dagen later de bijhorende debetnota.
  4. Als de school, via bijvoorbeeld de nascholingscoördinator, je inschrijft en betaalt, dan krijgt de school automatisch een bevestiging van je inschrijving.  Wanneer het minimum aantal deelnemers bereikt is, ontvangt de school 7 dagen later een debetnota op de bij ons gekende facturatiegegevens van de school.
  5. Als de school een bestelbon gebruikt voor inschrijvingen, dan vermeld je het bestelbonnummer bij inschrijving. Dit zal opgenomen worden in de debetnota.
  6. De debetnota dient betaald te worden binnen veertien dagen na ontvangst met vermelding van de gestructureerde mededeling. Gelieve geen debet- en of creditnota's met elkaar te verrekenen.
  7. Sommige scholen die gebonden zijn aan gemeentelijke of andere administraties hebben een aparte regeling. Gelieve hiervoor CNO te contacteren via cnofacturatie@uantwerpen.be.
  8. Bij nascholingen van één of meerdere volledige dagen in contactonderwijs wordt catering voorzien.
  9. Om een inschrijving voor een cursus te annuleren log je in met je CNO account, ga je naar 'Mijn portaal' (rechts boven) en klik je op 'Mijn nascholingen'. Naast de cursusnaam vind je de knop om deze te annuleren. Je annulatie wordt per mail bevestigd.
  10. Kosten voor annulatie:
    • indien uiterlijk 15 kalenderdagen voor de aanvang van de cursus: je betaalt enkel € 10 administratiekosten.
    • indien minder dan 15 kalenderdagen voor de aanvang van de cursus: het volledige cursusbedrag blijft verschuldigd, maar je ontvangt wel het eventuele cursusmateriaal.
  11. Je kan steeds kosteloos vervangen worden door een collega. Dit kan via het portaal van de instelling.
  12. Het is niet toegelaten om (delen van) studiemateriaal (bv. cursusteksten, slides, video’s, oefeningen, …) dat iemand in het kader van een CNO-cursus of -opleiding gratis of tegen betaling heeft verkregen, digitaal of op andere wijze te multipliceren en aan anderen gratis of tegen betaling ter beschikking te stellen, tenzij met uitdrukkelijke toestemming van de auteur. Commercieel gebruik door cursisten van studiemateriaal is steeds verboden.
  13. Na afloop van de nascholing vul je een digitaal evaluatieformulier in via je portaal onder ‘Mijn evaluaties'. Het evaluatieformulier is beschikbaar na de lesdag, vanaf 17.30u. Vul dit formulier binnen de 7 dagen in om een aanwezigheidsattest voor de nascholing te verkrijgen. Bij nascholingen van meerdere lesdagen is het mogelijk dat er ook korte tussentijdse evaluaties zijn (bv. wanneer verschillende lesgevers het traject begeleiden).
    Wanneer er een evaluatie voor jou klaar staat én je aanwezig was op de betreffende lesdag, ontvang je hierover automatisch een bericht per e-mail. Vier dagen na het eerste bericht sturen we je een herinnering indien de evaluatie nog niet is ingevuld.

 

Wil je weten hoe en waarom je gegevens verwerkt worden? Klik hier voor onze uitgebreide privacyverklaring.