Zoek een nascholing
Je bent hier: Volwassenenonderwijs / ICT en informatica   Timemanagement in Outlook (voor directies en middenkader)

Timemanagement in Outlook (voor directies en middenkader)

In deze cursus gaan we concreet aan de slag met Outlook om je timemanagement beter te beheren.
Zicht krijgen op datgene waarmee je bezig bent is een essentiële voorwaarde om flexibel te kunnen inspelen op de continue stroom van nieuwe informatie, vragen en onderbrekingen.

Programma

Er zijn 3 onderdelen in deze cursus: mailbeheer, agendabeheer en takenbeheer.

  1. Mailbeheer
    Krijg je dagelijks ook zo veel mails te verwerken? Heb je soms schrik dat je door de grote hoeveelheid sommige mails uit het oog verliest en niet tijdig beantwoordt?
    In deze workshop leer je de grote toestroom van mails sneller en efficiënter te verwerken, tijdig te antwoorden en de nodige taken op te volgen.
    Doelstelling is dat je hierdoor dagelijks een lege inbox hebt.
  2. Agendabeheer
    Wil je graag terug zicht krijgen op je beschikbare tijd en datgene wat je in die tijd kan doen?
    Je leert de agendafunctie van Outlook gebruiken.
    Naast deze technische vaardigheden krijg je eveneens een aantal principes van efficiënt agendabeheer aangereikt.
  3. Taken- en projectbeheer
    Heb je hier en daar lijstjes van to do’s en daarenboven ook nog heel wat mails die ‘gevlagd’ zijn om ze zeker niet te vergeten?
    We streven naar één overzicht van alles wat je moet doen. Dit maakt het gemakkelijker om prioriteiten te stellen.
    Je leert taken en takenlijsten aanmaken in Outlook.
    Je leert hoe je een eigen dashboard kan aanmaken met zicht op afspraken en dringende taken.
    Naast de technische vaardigheden en instellingen, krijg je eveneens principes mee voor het maken van een goede werkplanning.

Doelgroep

Directies & middenkader met een goede basiskennis van Outlook.

Je werkt dagelijks met de Outlook desktop versie.

Mee te brengen door cursist

Gelieve je eigen laptop, met daarop de Outlook desktopversie, mee te brengen naar de opleiding.



CNO maakt gebruik van cookies en scripts om je surfervaring zoveel mogelijk te optimaliseren. Gelieve aan de duiden welke cookies we mogen registreren.

Lees ook de Privacyverklaring van CNO.

Duid aan welke cookies je wil toestaan.

Noodzakelijke cookies

Sommige cookies zijn nodig om de kernfunctionaliteit van onze website mogelijk te maken. De website zal niet goed werken zonder deze noodzakelijke cookies. Daardoor zijn ze standaard ingeschakeld en kunnen ze niet worden uitgeschakeld.

Functionele cookies

Functionele cookies zijn noodzakelijk voor de goede werking van de website en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze worden over het algemeen enkel gedefinieerd naar aanleiding van acties die je uitvoert en die je in staat stellen om gebruik te maken van de diensten die wij aanbieden (definitie van je privacyvoorkeuren, connectie, invullen van formulieren, enz.).
Je kan je browser zo configureren dat deze cookies worden geblokkeerd of dat je over deze cookies wordt gewaarschuwd, maar daarna zullen sommige delen van de site niet meer werken.

Analytische cookies

Analytische cookies stellen ons in staat om surfpatronen te meten en te bepalen welke rubrieken van onze website werden bezocht, om gewoontes te meten en onze diensten te verbeteren. Ze laten ons zien welke pagina's het meest en het minst populair zijn en hoe bezoekers zich verplaatsen op de site.
Als je deze cookies niet toestaat, weten we niet wanneer je onze site hebt bezocht en kunnen we de gewoontes ervan niet controleren.

Contacteer ons

*
*

Contactgevens

E-mail: cno@uantwerpen.be

Tel.: 03 265 29 60

IBAN: BE34 7350 0812 9190

BTW: BE 0257.216.482

Campus Drie Eiken

Universiteitsplein 1
2610 Wilrijk

Stadscampus - De Boogkeers

Boogkeers 5
2000 Antwerpen

 

Privacy - Cookiebeleid