Terugkommoment voor deelnemers van "Leerlingen feedback geven die werkt"
Dit is een vervolgsessie voor deelnemers van de vorming “Leerlingen feedback geven die werkt”.
Door samen stil te staan bij goede praktijken, en bij wat lukt en wat niet, vergroot je de kans dat je duurzaam aan de slag gaat met de inzichten.
Programma
Meer bereiken met minder werk, dat was het uitgangspunt van de vorming “Leerlingen feedback geven die werkt.”
In deze vervolgsessie bekijk je met collega’s of dit ook echt gelukt is. Je frist heel kort mogelijke werkvormen bij de vier misvattingen over feedback op. Je bespreekt met je collega’s waarom je er al dan niet mee aan de slag gegaan bent. Centraal staat het delen van goede praktijkvoorbeelden.
Goed te weten:
- Het uitwisselen van ervaringen en materiaal met collega’s staat centraal.
- Er worden geen nieuwe theoretische inzichten aangereikt.
- We vragen je om vooraf met één of twee werkvormen te experimenteren. Lukt dit echt niet? Sluit gerust toch aan. Je kan dan met collega’s bespreken wat jou tegenhoudt om aan de slag te gaan.
Doelgroep
Alle leerkrachten uit het secundair en volwassenenonderwijs die de nascholing “Leerlingen feedback geven die werkt” reeds gevolgd hebben bij CNO.
Begeleiding
Stijn Vanhoof verzorgt bij KdG Hogeschool professionalisering voor docenten en is zelfstandig nascholer. Hij was tot juni 2017 leraar en coördinator meetbeleid in het s.o. en praktijklector in de lerarenopleiding.
Praktisch
Cursuscode:
18/OND/074ABeperkt aantal deelnemers. Syllabus en drank inbegrepen.
Jouw bijdrage: 60 EUR.
Inlichtingen bij: Carolyn Smout, 03 265 29 73, carolyn.smout@uantwerpen.be
Verwachte voorbereiding door deelnemer
We vragen je om vooraf met één of twee werkvormen te experimenteren. Lukt dit echt niet? Sluit gerust toch aan. Je kan dan met collega’s bespreken wat jou tegenhoudt om aan de slag te gaan.
Datum |
Beginuur |
Einduur |
Locatie |
donderdag 16 mei 2019 |
09:30u |
12:30u |
Universiteit Antwerpen, Boogkeers 5 (aan het Mechelseplein), 2000 Antwerpen, lokaal 201 (tweede verdieping) |
Inschrijven voor deze nascholing is niet meer mogelijk. Klik hier voor het huidige nascholingsaanbod.